"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының  «Алпамыс» №3 балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад №3 «Алпамыс»  города Степногорск при отделе образования  по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологиялық кеңес беру

Балабақша ата- аналарына арналған консультация:

«Баланы мектепте оқытуға психологиялық дайындығы»

Болашақ бірінші сынып оқушысының отбасына елеулі өзгерістер күтуде - бала мектепке түсуге дайындалуда. Баланың табысты болуы ата-ананың дұрыс ұстанымына байланысты. Бірінші сыныпта балалар да, ата-аналар да алғашқы емтиханды тапсырады, бұл баланың болашақ тағдырын анықтай алады, өйткені мектепке  аяқ алысы нашар басталса, болашақ сәтсіздіктердің негізгі себебі болады.

         «Менің балам үш жастан бастап оқиды, қарапайым сөздерді жаза алады. Оған бірінші сыныпта оқу қиын емес», - деп жиі алты жастағы баланың  ата-анасынан естуге болады. Алайда баланың жазу, оқу және санау дағдылары баланың іс-  әрекеті ойыннан оқуға өзгертуге психологиялық тұрғыдан жетілгендігін білдірмейді. Сонымен қатар, баланың қажетті жеке қасиеттері мен ойлау қабілеті дамуға уақыт жоқ, уақыт пен қуат жеткіліксіз.

«Мектепте оқуға дайындық» деген не? Әдетте, мектепте оқуға дайындық туралы айтқан кезде, баланың денсаулығына зиян келтірмей, мектеп бағдарламасын табысты меңгеру үшін қажетті дене бітімі, психикалық және әлеуметтік (жеке) дамуы деңгейін ескеру қажет. Сонымен, «мектепте оқуға дайындық» ұғымына мыналар кіреді: мектепте оқуға физиологиялық дайындық, мектепте оқуға психологиялық, әлеуметтік немесе жеке дайындық.

Мектепке даярлықтың барлық үш компоненті бір-бірімен тығыз байланысты және оның әрқайсысының кемшіліктері мектептің үлгеріміне әсер етеді.

Бала әрқашан, жасына қарамай, жаңа білім алуға дайын, яғни біз оны арнайы қарастырмасақ та, оқуға дайын. Неліктен кейбір балалар мектепте оқып жүргенде әртүрлі сипаттағы проблемалар туындайды? Мұны келесі себептермен түсіндіруге болады:

1. Қазіргі заманғы мектеп барлық балаларды емес, белгілі бір сипаттамаларға тән балаларды ғана оқыта алады, бірақ оқуға барлық балалар қабілетті.

2. Мектеп өзінің жеке нормалары, оқыту әдістері мен режимі бар бірінші сынып оқушыларына нақты талаптарды ұсынады. Бұл талаптар қатал, консервативті және балалар мектептен өзгерістер күтпестен мектепке бейімделуі керек.

3. Мектепке әртүрлі балалар келеді, бірақ бәріне бірдей талаптар қойылады.

Баланы ауыр еңбек күтеді. Олар одан тек қана қалағанын ғана емес, сонымен бірге қажет нәрсені де талап етеді: режим, бағдарлама. Мектепке психологиялық тұрғыдан дайын болған 6 жастағы балалар ойыннан бас тартып, ересек адамның нұсқауларын орындай алуы керек.

Мектепке дайындалатын бала нені білуі керек және не істей алуы керек?

 1 . Ата - анасының тегі, аты;

2.  Өзінің жасы (туған күніңіз керек);

3. Өз үйіңіздің мекен-жайы; ел, ол тұрған қала және негізгі көрнекті жерлер;

4. Жыл мезгілдері (олардың саны, реттілігі, әр мезгілдің негізгі белгілері; айлар (олардың саны мен атаулары), апта күндері (олардың саны, реттілігі);

5. Қоршаған әлем заттарының маңызды белгілерін анықтай білу және олардың негізінде заттарды келесі категорияларға жіктеу: жануарлар (үй және жабайы), елдер (оңтүстік және солтүстік); құстар, жәндіктер, өсімдіктер (гүлдер, ағаштар), көкөністер, жемістер, жидектер; көлік (жер, су, ауа); киім, аяқ киім және бас киімдер; ыдыс-аяқ, жиһаз, сонымен қатар заттарды екі негізгі категорияға бөлуге болады: тірі және тірі емес;

6. Жазықтықтағы геометриялық фигураларды ажыратып, дұрыс атаңыз: шеңбер, шаршы, төртбұрыш, үшбұрыш, сопақ;

7. Қарындашты меңгеру: сызғышсыз, тік және көлденең сызықтарды сызыңыз, мұқият сырлаңыз, нысандардың контурларын қалдырмай қарындашпен люк жасаңыз;

8. Кеңістікте және қағаз парағында еркін бағдарлану (оң - сол, жоғарғы және т. б.));

9. Бөліктерден бүтін құрау (5-6 бөліктен кем емес));

10. Тыңдалған немесе оқылған жұмысты толығымен және жүйелі түрде қайталай алу, суретке сәйкес әңгіме құрастыру; оқиғалар тізбегін белгілеу;

 11. 6-8 заттарды, суреттерді, сөздерді есте сақтау және атау.

сүрет

 

Жаңартылған күні: 09.06.2020 08:58
Құрылған күні: 11.06.2020 09:48

Текст