"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының  «Алпамыс» №3 балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад №3 «Алпамыс»  города Степногорск при отделе образования  по городу Степногорск управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

мемлекеттік қызмет көрсету бойынша есеп

10.03.2022

2021 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету есебі

 

  1. Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер:

«Ақмола облысы Білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жаңындағы Степногорск қаласының №3 «Алпамыс» балабақшасы» мемлекеттік коммуналды қазыналы кәсіпорны

Заңды мекенжайы: Степногорск қаласы, 7-шағынаудан, 8-ғимарат.

  1. мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы аппарат:

2021 жылы Степногорск қаласының «Алпамыс» № 3 балабақшасы»       МКҚК «Akmola.kz” мемлекеттік корпарациясы арқылы 174 қызмет көрсетілді, оның ішінде- 10 қызмет қағаз түрінде (санаторлық топта) көрсетілді.

  1. Қызмет алушылармен жұмыс:
  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Көрсетілетін қызметті алушылар үшін барлық қажетті aқпapaт ресми интернет ресурста орналастырылған http://ds0003.stepnogorsk.aqmoedu.kz/

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарымен ережелері орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы аппарат "Ақмола облысы Білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімінің жанындағы Степногорск қаласының №3 «Алпамыс» балабақшасы МКҚК жалпыға қолжетімді орындарда ақпараттық стендте орналастырылған.

«Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы» жұмыс істейді.

  1. мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

       2021 жылы ай сайынғы негізде көрсетілетін қызметті берушілердің интернет- ресурстары арқылы мемлекеттік қызметтерді ұсыну тәртібі туралы халықты ақпараттандыру бойынша жұмыс жүргізіледі.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету  процестерін жетілдіру жөніндегі

қызмет.

  1. Мемлекеттік    кызметтер   көрсету   процестерін    оңтайландыру     және автоматтандыру нәтижелері.

Сыбайлас жемқорлық тауекелдерін төмендету және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында мектепке дейінгі білім беру ұйымы "Алпамыс" №  3 балабақшасы" MKҚК              бірыңғай ақпараттық жүйеде жұмыс істейді   Akmola.kz         жүйеде                       "мектепке     дейінгі  білім беру   ұйымдарына құжаттарды     қабылдау              жәнe              балаларды    қабылдау" автоматтандырылған

мемлекеттік қызметі іске acыpылaды.

Сонымен қатар 2021 жылдан бастап «Алпамыс» №3 балабақшасы" МКҚК-да ҚР БҒМ ММ АЖО      Қазақстан Республикасы Білім жәнe ғылым министрлігінің жүйесі жұмыс істейді.

  1. мемлекеттік қызметтер көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Подпись: Œ Подпись: 0 Подпись: x‹ Подпись: R Подпись: x Подпись: £o›№3”Алпамыс"балабақшасы"               МКҚК-да мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 3 қызметкер кврсетеді. Көрсетілетін қызметті  алушы мектепке дейінгі жастағы балаларды мектепке дейінгі ұйымға қабылдауға туралы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартты орындау        жауапты тұлғалар К.Н.  Бештаева болып табылады.

Сулейманова Д.А. хатшы  мекеме сайтында Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпаратты орналастыруға жауапты болып тағайындалды.

Хатшы Дюсебаева С.К.- құжаттар топтамасын қабылдаумен тіркеуге және мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы мекемемен қызметі туралы есепті қалыптастыруға жауапты болып тағайындалды.

 

Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жө ніндегі бірыңғай байланыс орталығы:   1414.  8-800-080-7777.

 

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар түскен жоқ.

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әpi тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттанын арттыру.

Қызмет алушылардың  қанағаттанушылығын арттыру және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылга"Алпамыс" №3 балабақшасы  "        -да жеке және заңды тұлғалардың қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмыс жалғастырылатын болады, бұл мемлекеттік саясаттың басым бағыттарының бірі болып табылады.

Қызмет алутылардың қанағаттанушылығын арттыру және Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылга"Алпамыс"№3 балабақшасы" MKҚК-да жеке және заңды тұлғалардың қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету бойынша жұмыс жалғастырылатын болады, бұл мемлекеттік саясаттың басым бағыттарының бірі болып табылады.

 

Меңгеруші                                                                          К.Н. Бештаева

                                                                                                                

Просмотров: 465


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст